Слабкі місця та на що варто приділити увагу при купівлі Mazda 6 GJ

Слабкі місця та на що варто приділити увагу при купівлі Mazda 6 GJ

Дуже популярний запит на підбор автомобіль Мазда 6 в поколінні GJ. Виготовляється з 2012 року по сьогодення, було декілька рестайлінгів. Дуже популярне замовлення на підбір.

Вартість та умови підбору та перевірки перед купівлею

photo 2024 03 04 17 17 03

Двигун (Sky-Active):

  • Масляне запотівання в районі кришки клапанів або датчика фаз газорозподілу (ОСV) ближче до 80-120 тис. км пробігу – поширене явище.
  • Через 100-150 тис. км доводилося оновлювати гідронатягувач приводного ременя та сам ремінь.
  • Котушки запалення прослужать понад 150-200 тис. км
  • Електронний термостат міг відмовити після 20-30 тис. км пробігу, але то не глобальна проблема. Основний симптом – поганий прогрів взимку на режимі холостого ходу.
  • бувають подряпини на стінках циліндрів близько до 100 тис.км.

 

photo 2024 03 04 17 23 39 1 336x414 1

 

ТРАНСМІСІЯ:

Двох літрові двигуни поєднувалися з 6-ступінчастою механікою Skyactiv-MT або 6-швидкісним автоматом Skyactiv-Drive.

Автоматична коробка до проблемних не відноситься.

Тим не менш, часом зустрічаються скарги на поштовхи або стусани при перемиканнях.

*Зауважень до механічної коробки передач не виникає.

ХОДОВА:

слабкі задні сайлентблоки передніх ричагів (швидко з’являються тріщини) – заміна тільки важилями, оригінальних сайлентблоків немає.

  • Кульові опори та задні сайлентблоки передніх важелів зношуються переважно до 100-150 тис. км.
  • Сайлентблоки задньої підвіски зазвичай доїжджають до 150-200 тис. км.
  •  Передні амортизатори могли застукати чи потекти після 100 000 км пробігу.
  • Після 100-150 тис. км доводилося оновлювати опорні підшипники.
  •  Передні підшипники можуть вийти з ладу після 100-150 тис. км пробігу, а задні зазвичай після 150-200 тис. км.
  •  Передні та задні супорти можуть вимагати уваги після 150-200 тис. км. Передні – через знос напрямних та пильовиків.
  •  Через 150-200 тис. км у центрі уваги можуть виявитися приводні вали. Зокрема, через підвісний підшипник правого приводу.

ІНШІ НЕСПРАВНОСТІ:

  • Збої у роботі механізму складання дзеркал досить поширена проблема, що зустрічається після 50-100 тис. км. Причина – знос деталей приводу.
  • Минувши 150-200 тис. км, може зашуміти або відмовити муфта компресора кондиціонера. * Через 100-150 тис. км може зноситися кінцевик перемикача режимів АКПП.

 

Взагалі доволі надійна та міцна машина, якщо не економити на мастилі та паливі.

Задайте питання експерту