Дуже популярний запит на підбор автомобіль Mazda 6 GJ . Виготовляється з 2012 року по сьогодення, було декілька рестайлінгів. Дуже популярне замовлення на підбір.
Вартість та умови підбору та перевірки перед купівлею
Двигун (Sky-Active):
- Масляне запотівання в районі кришки клапанів або датчика фаз газорозподілу (ОСV) ближче до 80-120 тис. км пробігу – поширене явище.
- Через 100-150 тис. км доводилося оновлювати гідронатягувач приводного ременя та сам ремінь.
- Котушки запалення прослужать понад 150-200 тис. км
- Електронний термостат міг відмовити після 20-30 тис. км пробігу, але то не глобальна проблема. Основний симптом – поганий прогрів взимку на режимі холостого ходу.
- бувають подряпини на стінках циліндрів близько до 100 тис.км.
ТРАНСМІСІЯ:
Двох літрові двигуни поєднувалися з 6-ступінчастою механікою Skyactiv-MT або 6-швидкісним автоматом Skyactiv-Drive.
Автоматична коробка до проблемних не відноситься.
Тим не менш, часом зустрічаються скарги на поштовхи або стусани при перемиканнях.
*Зауважень до механічної коробки передач не виникає.
ХОДОВА:
слабкі задні сайлентблоки передніх ричагів (швидко з’являються тріщини) – заміна тільки важилями, оригінальних сайлентблоків немає.
- Кульові опори та задні сайлентблоки передніх важелів зношуються переважно до 100-150 тис. км.
- Сайлентблоки задньої підвіски зазвичай доїжджають до 150-200 тис. км.
- Передні амортизатори могли застукати чи потекти після 100 000 км пробігу.
- Після 100-150 тис. км доводилося оновлювати опорні підшипники.
- Передні підшипники можуть вийти з ладу після 100-150 тис. км пробігу, а задні зазвичай після 150-200 тис. км.
- Передні та задні супорти можуть вимагати уваги після 150-200 тис. км. Передні – через знос напрямних та пильовиків.
- Через 150-200 тис. км у центрі уваги можуть виявитися приводні вали. Зокрема, через підвісний підшипник правого приводу.
ІНШІ НЕСПРАВНОСТІ:
- Збої у роботі механізму складання дзеркал досить поширена проблема, що зустрічається після 50-100 тис. км. Причина – знос деталей приводу.
- Минувши 150-200 тис. км, може зашуміти або відмовити муфта компресора кондиціонера. * Через 100-150 тис. км може зноситися кінцевик перемикача режимів АКПП.
Взагалі доволі надійна та міцна машина, якщо не економити на мастилі та паливі.